Engelli Öğrenci Birimi Broşürü
Göster/ Aç
Tarih
2023-02-06Yazar
Işık Üniversitesi
Işık Üniversitesi Engelli Öğrenci Birimi
Üst veri
Tüm öğe kaydını gösterÖzet
Işık Üniversitesi Engelli Öğrenci Birimi'nin amacı, Üniversitemizdeki engelli öğrencilerimizin öğrenimleri, kampüs ve yurt yaşamları sırasında, akademik ve sosyal anlamda, engelleri nedeniyle karşılaşacakları zorlukları en aza indirmek, mekânsal erişilebilirlik ve engellerin ortadan kaldırılmasında ilgili tara?ar arasında iş birliği ve eşgüdümü sağlamaktır. Birim, engelli öğrenciler, öğretim elemanları ve personele eşit erişim hakkı ve bağımsız, güvenli erişim konusunda destek verebilmek için imkânlar yaratmayı kendine amaç olarak belirlemiştir. Engelli Öğrenci Birimi aynı zamanda, üniversitede engellilik konusunda farkındalığı artırabilmek için uğraş vermektedir. Ayrıca, engelli öğrencilerimizin okul sonrası hayatları boyunca engelsiz yaşayabilmeleri için gerekli bilgi, beceri, donanım ve özgüvene sahip olabilecek şekilde eğitilmelerini hede?emektedir.
Koleksiyonlar
- Broşür [1]
Aşağıdaki lisans dosyası bu öğe ile ilişkilidir:
İlgili Öğeler
Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.
-
3 Aralık Dünya Engelliler Günü
Güney, Volkan; Halıcı, Mesut; Kazmaz, Yunus (Işık Üniversitesi, 2022-12-13)Işık Üniversitesi'nin 3 Aralık Dünya Engelliler Günü" kapsamında düzenlediği "Türkiye Genelinde Engelli Sorunlarına Çözüm Önerileri; Bir İstanbul Modeli" konulu seminer videosunun erişimi ve deşifresidir. -
Işık Üniversitesi Aralık 2022 E-Bülten
Işık Üniversitesi (Işık Üniversitesi, 2022-12)Işık Üniversitesi'nin aylık olarak yayınlanan e-bülteni 2022 yılı Aralık ayı sayısıdır. Bu sayının içinde yer alan haber ve etkinlikler aşağıda sıralanmıştır. -
Erişilebilir Bir Gelecek İçin Engelleri Aşmak
Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Mimarlık Bölümü; Gülersoy, Nuran (Işık Üniversitesi, 2020-12-08)4 Aralık 2020 tarihinde Dünya Engelliler Günü kapsamında düzenlenen 'Erişilebilir bir Gelecek için Engelleri Aşmak' etkinliği zoom yayınının video erişimi ve deşifresidir.